Mars training

Mars Training

Start zelf je online marketing en sales.
Mars Training

Welkom aan boord van deze shuttle!

Je ultieme bestemming is MARS: waar marketing en sales perfect op elkaar zijn afgestemd. 

Tijdens deze online training ga je op onderzoek uit, naar de hefbomen voor jouw plannen en dromen als ondernemer. Je leert technieken en stappen kennen om marketing en sales te integreren. Je leert samenwerken als een team en ontwikkelt een plan om jouw business te doen groeien.

 

 

Marketing

Marketing

Online marketing biedt ongekende mogelijkheden maar heeft ook vele valkuilen. Als ondernemer of klassiek geschoolde marketeer is het vaak moeilijk wegwijs te vinden in de overvloed aan tools en mogelijkheden, die bovendien almaar sneller veranderen.

Wij zorgen voor een digitale marketingstrategie die werkt én blijft werken.

 

 

Sales

Sales

Hoe zorg je ervoor dat je online verkoopt? Dat mensen zich inschrijven voor je events? Dat jouw klanten jouw producten bestellen? Of dat jouw prospects je vinden en jou contacteren voor samenwerking?

We zetten concrete conversiedoelen op en maken het voor jouw publiek zo makkelijk mogelijk om bij jou te bestellen.

 

 

Integratie

Integratie

We spreken van een conversie telkens wanneer één van jouw leads of klanten een stap verder zet in jouw geïntegreerde marketing- en salesfunnel.

We houden de conversies van jouw leads en klanten nauwgezet bij zodat we jouw zorgvuldig opgebouwde funnels voortdurend kunnen optimaliseren.

 

 

Programma

  • Hoe zorg je ervoor dat klanten je vinden op de zoekmachines?
  • Hoe bereik je klanten via online campagnes en advertenties?
  • Hoe betrek je klanten op social media? Wie houdt zich daarmee bezig?
  • Welke off- en online kanalen zet je in? Zijn ze op elkaar afgestemd? 
  • Wie is je ideale klant?
  • Wat zijn de doelstellingen van je communicatieplan?
  • Welke tools gebruik je? Blog, podcasts, video, …
  • Hoe sluit je online marketing aan bij je sales?

 

Inhoud

Module 1: Strategie

  • De geïntegreerde marketing en sales funnel
  • Persona: Wie is uw klant?
  • Klantentraject: Welk traject legt uw klant af?
  • Marketingacties en -tools

Module 2: Het online aanbod

  • Wat heeft u vandaag online?
  • U hebt meer online content dan u denkt!
  • De waardeladder
  • Uw digitaal aanbod positioneren in de funnel
  • The Brain Pirates' als effectief voorbeeld van geïntegreerde online marketing
  • Enkele belangrijke aandachtspunten
  • EVA: wat is uw volgende actie?

Module 3: Inhoud

  • Welke kanalen gebruikt u?
  • Planning van de inhoud

Module 4: Doelpubliek

  • Hoe bereikt u uw doelpubliek?
  • Hoe creëert u betrokkenheid?

Module 5: Online video & Podcasting

  • Waarom video?
  • Het belang van een kwalitatieve audio-opname
  • Demo 1: Beperk storende achtergrondgeluiden
  • Alles wat u moet weten over belichting
  • Demo 2: Zorg voor een heldere belichting
  • Opnameapparatuur hoeft niet 'duur' te zijn
  • Livestream: een interessant marketinginstrument
  • Een goed georganiseerde opstelling is de sleutel tot een succesvolle opname
  • Demo 3: Wees consistent met de inrichting van uw opstelling
  • Demo 4: Kies een neutrale opnameachtergrond
  • Demo 5: Denk goed na over uw opstelling
  • Het scenario: wat gaat u zeggen?
  • Post-productie: beste praktijken
  • De inhoudsmachine
  • Op welke online platformen kunt u uw video plaatsen?

 

Wil je daarna nog een stapje verder gaan kan je verdere hulp inschakelen:

Start jouw missie naar 'Mars'!

 

 

Program categories